Άρθρα

  • myDATA: Ξενοδοχείο και Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ

    Η έναρξη της υποχρεωτικής διαβίβασης παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) έχει τοποθετηθεί πλέον την 1η Ιουλίου του τρέχοντος έτους για τα παραστατικά που εκδίδονται από αυτή την ημερομηνία και έπειτα, μετά την παράταση που δόθηκε με σχετική ΚΥΑ στις 13 Μαρτίου. Τα παραστατικά που εκδίδουν οι επιχειρήσεις κατά το πρώτο

    25 Απριλίου, 2021
  • Νέα δεδομένα σχετικά με το πιστοποιητικό κατάταξης

    Ενεργοποιήθηκε η κατάταξη των παραδοσιακών καταλυμάτων σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. 17352/2018 (ΦΕΚ Β 4822) απόφασης Υπουργού Τουρισμού, επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο που εκδίδεται το πιστοποιητικό κατάταξης σε κατηγορίες αστέρων και κλειδιών για ξενοδοχεία, κάμπινγκ και ενοικιαζόμενα επιπλωμένα δωμάτια-διαμερίσματα, αντίστοιχα. Σύμφωνα με ισχύουσα απόφαση [Ν.4276/2014 (ΦΕΚ Α 155)], αρμόδιος φορέας για την έκδοση πιστοποιητικών κατάταξης

    1 Απριλίου, 2019
  • Η ιστορία της προστασίας δεδομένων στο ξενοδοχείο – ΜΕΡΟΣ Α’

    Από τη στιγμή που ένας επισκέπτης περνάει την πόρτα, το ξενοδοχείο σας αμέσως γίνεται πολλά περισσότερα από ένα σύνολο δωματίων. Γίνεται μια εμπειρία! Τα ξενοδοχεία προσπαθούν εδώ και αιώνες να προσφέρουν την υψηλότερη δυνατή ποιότητα φιλοξενίας, δεδομένων των πόρων και της διαθέσιμης τεχνολογίας. Τα ξενοδοχεία είναι γνωστά, στην πραγματικότητα, για την εξεύρεση νέων, καινοτόμων και καλαίσθητων

    30 Νοεμβρίου, 2018
  • Τί είναι το GDPR και πώς εμπλέκεται με τα ξενοδοχεία;

    Μετά από τέσσερα χρόνια προετοιμασίας και συζήτησης, o Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (General Data Protection Regulation ή GDPR) εγκρίθηκε τελικά από το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο στις 14 Απριλίου 2016. Μετά την ημερομηνία επιβολής, που είναι η 25η Μαΐου του 2018, οι οργανισμοί που δεν συμμορφώνονται μπορεί να έρθουν αντιμέτωποι με

    23 Απριλίου, 2018
  • GDPR και Loyalty Club: Ήρθε το τέλος για τα προγράμματα επιβράβευσης;

    Στις 25 Μαΐου του τρέχοντος έτους, τίθεται σε υποχρεωτική εφαρμογή ο ευρωπαϊκός Κανονισμός για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων – General Data Protection Regulation ή GDPR. Μαζί του, ο τρόπος που οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί αλληλεπιδρούν με το κοινό αλλάζει για πάντα. Τα προγράμματα επιβράβευσης [loyalty programmes] αποτελούν ένα μέρος του marketing ενός brand που

    10 Απριλίου, 2018