Η ιστορία της προστασίας δεδομένων στο ξενοδοχείο – ΜΕΡΟΣ Α’

Από τη στιγμή που ένας επισκέπτης περνάει την πόρτα, το ξενοδοχείο σας αμέσως γίνεται πολλά περισσότερα από ένα σύνολο δωματίων. Γίνεται μια εμπειρία!

Τα ξενοδοχεία προσπαθούν εδώ και αιώνες να προσφέρουν την υψηλότερη δυνατή ποιότητα φιλοξενίας, δεδομένων των πόρων και της διαθέσιμης τεχνολογίας. Τα ξενοδοχεία είναι γνωστά, στην πραγματικότητα, για την εξεύρεση νέων, καινοτόμων και καλαίσθητων τρόπων χρήσης των πιο πρόσφατων εφευρέσεων.

Όταν η τεχνολογία αιχμής της εποχής ήταν οι λάμπες αερίου και τα τηλεγραφήματα, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι τα high-end ξενοδοχεία της εποχής φωτίζονταν όλη τη νύχτα και προσέφεραν υπηρεσίες επικοινωνίας υψηλής ταχύτητας. Σήμερα, δεν έχουν αλλάξει πολλά…

Τα ξενοδοχεία διαθέτουν ηλεκτρονικές κλειδαριές πόρτας, κράτηση μέσω κινητών συσκευών και check in πριν ακόμη φτάσουν οι επισκέπτες, ενώ πολλά συνεχώς ενημερώνουν τις υπηρεσίες τους για να συμπεριλάβουν πράγματα όπως εικονικές περιηγήσεις και «έξυπνους» αυτοματισμούς.

Ξενοδοχεία και Υψηλή Τεχνολογία

Τα ξενοδοχεία που υπερηφανεύονται για την τεχνολογική τους πρωτοπορία, τροφοδοτούν τώρα μια νέα γενιά επισκεπτών, αυτής των high-tech παιδιών που μεγάλωσαν με τα Gameboy, τους Palm Pilots και τα flip-telephones. Όταν αυτή η γενιά επισκεπτών κάνει κράτηση δωματίου στο ξενοδοχείο σας, περιμένει το καλύτερο. Το check-in της οθόνης αφής στο lobby, η σύνδεση wifi υψηλής ταχύτητας και οι θύρες φόρτισης USB στα δωμάτια είναι απλώς τα απολύτως απαραίτητα.

Με τους σημερινούς φρενήρεις ρυθμούς τεχνολογικής τρέλας, φαίνεται ότι όσο μπορείτε να προσθέσετε περισσότερη τεχνολογία στην εμπειρία του επισκέπτη σας, τόσο το καλύτερο. Ακριβώς όπως οι επισκέπτες επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν θεραπείες spa, υπέροχη θέα και εμπειρίες διακοπών που δεν θα μπορούσαν να έχουν στο σπίτι, το να προσφέρουν την πρώτη γεύση μιας νέας τεχνολογίας ασκεί αυτό μια ισχυρή έλξη. Αλλά ένα πράγμα με το οποίο ελάχιστοι επισκέπτες πιστεύουν ότι πρέπει να ασχοληθούν είναι η ασφάλεια και η προστασία.

Έτσι κι αλλιώς, τα απανταχού ξενοδοχεία προστατεύουν τους επισκέπτες τους από εισβολές στην ιδιωτική τους ζωής εδώ και αιώνες. Γιατί αυτό να αλλάξει τώρα;

Οι προκλήσεις της σύγχρονης προστασίας των επισκεπτών

Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι η προστασία των επισκεπτών έχει γίνει απείρως πιο περίπλοκη τα τελευταία είκοσι χρόνια. Στο παρελθόν, ήταν θέμα προστασίας των ανελκυστήρων ή άρνησης απαντήσεων σε ερωτήσεις σχετικά με τους καλεσμένους σας. Τα καθήκοντα προστασίας επισκεπτών του ξενοδοχείου εκτείνονταν από την παρεμπόδιση απρόσκλητων επισκεπτών μέχρι την αποτροπή της περιπλάνησης στους διαδρόμους.

Ακόμα κι αν κάποιος ξέρει το όνομα ενός επισκέπτη και μπορεί να τον αναγνωρίσει οπτικά, κάθε καλός ξενοδόχος γνώριζε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι ο επισκέπτης επιθυμεί και να τον συναντήσει ή να του γνωστοποιηθεί η διαμονή του. Ωστόσο, σήμερα οι πληροφορίες που αφορούν τους καλεσμένους σας δεν υπάρχουν μόνο σε ένα χαρτί ή στο μυαλό του προσωπικού σας. Βρίσκονται στους υπολογιστές σας, και αυτοί οι υπολογιστές συνδέονται με το διαδίκτυο 24/7.

Σε πολλές περιπτώσεις, πολύ ιδιωτικές πληροφορίες επισκεπτών δεν περιορίζονται στους τοπικούς διακομιστές των ξενοδοχείων. Τα ονόματα, οι ημερομηνίες κράτησης και οι πληροφορίες των πιστωτικών τους στοιχείων μεταδίδονται μέσω διαδικτύου μέσω του ιστότοπού σας και ιστοσελίδων τρίτων μερών. Και, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, οι hackers αναζητούν αυτές τις πληροφορίες.

Συνεχίζεται…



Αφήστε μια απάντηση