Η επαναστατική βοηθητική εφαρμογή +plus της ΗΙΤ είναι ένα hardware-independent πολυ-εργαλείο που φέρνει πιο κοντά μας το όραμα για πλήρως ψηφιοποιημένες – και άρα πράσινες- διαδικασίες εξυπηρέτησης σε κάθε χώρο του ξενοδοχείου. Η +plus λειτουργεί ως ένα hub real-time επικοινωνίας μεταξύ όλων των Τμημάτων που είναι μηχανογραφημένα με εφαρμογές που ανήκουν στο οικοσύστημα της ΗΙΤ, προσφέροντας ταυτόχρονα επιπλέον χρήσιμες λειτουργίες και modules ανάλογα με το Τμήμα στο οποίο απευθύνεται κάθε φορά.

Η +plus ακολουθεί ένα εξωστρεφές μοντέλο υλοποίησης μέσω διασύνδεσης με τις κορυφαίες εφαρμογές μηχανογράφησης ξενοδοχείων στην Ευρώπη, ενώ υποστηρίζει απόλυτα την ανάγκη για φορητότητα αφού μπορεί να φιλοξενηθεί σε οποιαδήποτε android συσκευή (tablet, smartphone, PDA) κάνοντας χρήση του δικτύου 4G/5G της επιλογής του ξενοδόχου. Από την αίθουσα του πρωινού και το εστιατόριο μέχρι την πισίνα και το beach bar, όλοι οι χώροι τίθενται αυτόματα εντός κάλυψης δικτύου χωρίς την ανάγκη μελέτης και εγκατάστασης access points και routers. Η +plus διαθέτει 24 διαφορετικά modules τα οποία αφορούν τη χρήση της από διαφορετικά Τμήματα του ξενοδοχείου και φιλικό UI.

Ο υπάλληλος του ξενοδοχείου που φέρει τη συσκευή της +plus και ανάλογα με το
Τμήμα που ανήκει, μπορεί να:

  • «διαβάσει» / καταχωρήσει στα αρχεία του ξενοδοχείου ID cards και διαβατήρια
  • αναγνωρίσει NFC κάρτα-κλειδί
  • χρεώσει υπηρεσίες, είδη ή tips σε δωμάτιο ή μη διαμένοντα
  • πάρει την υπογραφή του πελάτη
  • πληρωθεί με πιστωτική κάρτα
  • ελέγξει την εγκυρότητα ΑΦΜ
  • εκδώσει / τυπώσει επί τόπου εάν διαθέτει την κατάλληλη συσκευή / αποστείλει με email τα νόμιμα παραστατικά
  • ζητήσει την συνδρομή άλλου Τμήματος (συντήρησης, housekeeping, spa, reception κλπ).

Η λήψη πληρωμών με πιστωτική κάρτα ολοκληρώνεται με PCI DSS-certified ασφάλεια στο νόμισμα της επιλογής του πελάτη και επιστρέφει το 1% της κάθε συναλλαγής στον ξενοδόχο, μετά από ειδική συμφωνία.

Η χρήση του βοηθού τσέπης +plus βελτιώνει άμεσα όλο το φάσμα των
αλληλεπιδράσεων ξενοδοχείου και επισκέπτη. Από την άφιξη του επισκέπτη στο ξενοδοχείο έως το revenue management και τις αποφάσεις της διοίκησης, τα οφέλη δεν μπορούν να παραβλεφθούν.
Ο επισκέπτης απολαμβάνει φιλοξενία υψηλότατου επιπέδου, καθώς η σε πραγματικό χρόνο επικοινωνία μεταξύ των Τμημάτων του ξενοδοχείου έχει ως αποτέλεσμα την άμεση ανταπόκριση σε οποιοδήποτε αίτημά του. Έτσι οδηγούμαστε μαθηματικά βέβαια στη βελτίωση του rating του ξενοδοχείου και τη δημιουργία πιστών repeaters.

Case Studies

Case Study: Arina Hotel