Protel Hotel PMS

Το εύχρηστο PMS της protel βοηθά τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν την εμπειρία των επισκεπτών τους. Λιγότερος χρόνος στο πληκτρολόγιο σημαίνει περισσότερος χρόνος για τον επισκέπτη σας.

Απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων τμημάτων. Λειτουργίες χρέωσης και τιμολόγησης που βοηθούν στην παρακολούθηση κάθε συναλλαγής. Αυτό και πολλά άλλα – είτε στην έκδοση Cloud, είτε στην έκδοση On-Premise.

 

On Premise Hotel PMS

Η On-Premise έκδοση του protel PMS (Property Management System) έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να βοηθήσει το ξενοδοχείο να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών του. Το προσωπικό και η διοίκηση αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στην εισαγωγή δεδομένων λόγω της απλής στη χρήση διεπαφής του protel και, ως εκ τούτου, έχουν περισσότερο χρόνο να επικεντρωθούν στη διασφάλιση της φροντίδας των πελατών τους.

 

Τιμολόγηση και χρεώσεις

  • Πρόσβαση με ένα κλικ στον λογαριασμό του πελάτη, εκτύπωση τιμολογίων και πραγματοποίηση πληρωμών
  • Λειτουργίες συναλλάγματος και συναλλαγματικών ισοτιμιών
  • Δημιουργία και ιστορικό τιμολογίων
  • Λειτουργία γρήγορης χρέωσης για παραμένοντες, μη μόνιμους επισκέπτες ή περαστικούς
  • Εισπρακτέα accounts για εισερχόμενες πληρωμές.

Module πωλήσεων και μάρκετινγκ

  • Sales activity manager
  • Επαφές πωλήσεων για Ομάδες και Εκδηλώσεις (Βάσει ρόλου και τοποθεσίας)
  • Έσοδα από πωλήσεις (έσοδα που παράγονται – έσοδα από διαπραγμάτευση/διανυκτερεύσεις δωματίων)
  • Δεδομένα πωλήσεων (κωδικοί μάρκετινγκ, τμήματα, κλάδοι πωλήσεων, δυναμικό, τύποι συμβολαίων, πηγή, περιοχή).

Συντήρηση

  • Ολοκληρωμένο και εύκολα διαχειρίσιμο πρόγραμμα συντήρησης
  • Ανάλυση πραγματικού έναντι εκτιμώμενου κόστους
  • Σύστημα έκδοσης Tickets
  • Παρακολούθηση χρόνου εργασίας.

Front Desk / Υποδοχή

  • Ελέγξτε αφίξεις/αναχωρήσεις
  • Αναζήτηση προφίλ
  • Κάνετε κράτηση
  • Αλλάξτε δωμάτιο σε διαμένοντες.

Αναφορές και Analytics

  • Περισσότερες από 3000 διαφορετικά report
  • Απολύτως προσαρμόσιμα report σύμφωνα με τις ανάγκες σας
  • Αναφορά ειδικότητας για MICE
  • Εύκολα στην ανάγνωση και την ανάλυση
  • Εύκολη εξαγωγή στο Excel.

Κρατήσεις

  • Εύκολη διεπαφή και διαδικασία κράτησης
  • Ενσωματωμένη διαδικασία πληρωμών
  • Πληροφορίες οργανωμένες λογικά
  • Εναλλαγή μεταξύ check-in, μη εμφάνισης, check-in μέσω κινητού και πολλών άλλων με ένα μόνο κλικ.

Housekeeping

  • Dashboard με σημαντικές πληροφορίες
  • Σύστημα σημείων για διαχωρισμό της αναφοράς καθαριότητας σε διαφορετικές ενότητες
  • Lost and found.

Εργαλείο Banquet

  • Διαχειριστείτε αποτελεσματικά όλους τους τύπους εκδηλώσεων, μεγάλων ή μικρών
  • Οργανώστε εύκολα δωμάτια και εξοπλισμό
  • Κάντε κράτηση δωματίων ταυτόχρονα
  • Βελτιώστε τη διατμηματική συνεργασία
  • Κλείστε συλλογικά τη διαμονή και τις υπηρεσίες εκδηλώσεων
  • Δημιουργήστε και ενσωματώστε ενδεικτικά room plan με τη μεγαλύτερη ευκολία.

Scanner ταυτότητας / διαβατηρίου

  • Σαρώνει χωρίς κόπο τα περισσότερα διαβατήρια και ταυτότητες
  • Τεχνολογία ανέπαφης εισαγωγής δεδομένων προφίλ
  • Εξαλείφει τα λάθη εισαγωγής των στοιχείων των επισκεπτών
  • Βελτιωμένη ασφάλεια: Το έγγραφο ταυτοποίησης δεν φεύγει ποτέ από τα χέρια του επισκέπτη
  • Εξαλείφει την ανάγκη για δημιουργία αντιγράφων και για την επακόλουθη ελεγχόμενη αποθήκευσή τους βάσει της ισχύουσας Πολιτικής Διαχείρισης Προσωπικών Δεδομένων του ξενοδοχείου.

Ψηφιακά Registration Form

  • Γρήγορα και αποτελεσματικά check-in
  • Επικοινωνεί απευθείας τα δεδομένα επισκεπτών με το protel PMS
  • Λίγα click και μια υπογραφή στην οθόνη ενός tablet αρκούν
  • Μειώνει την επαφή μεταξύ προσωπικού και επισκεπτών. Ελαχιστοποιείται η ανταλλαγή στυλό, χαρτιού και εγγράφων
  • Αποθηκεύει με ασφάλεια όλα τα απαραίτητα έγγραφα ηλεκτρονικά
  • Επιτρέπει στο ξενοδοχείο σας να είναι οικονομικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο
  • Περισσότερα δέντρα, λιγότερο πλαστικό.

Επιπρόσθετα χαρακτηριστικά

  • Module κουπονιών
  • Σύνθετη δομή τιμοκαταλόγων
  • Χειρισμός προμήθειας (commission)
  • Αντιστοίχιση και συγχώνευση προφίλ
  • Διαχείριση αλληλογραφίας (για τη δημιουργία λιστών αλληλογραφίας σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια προφίλ).

protel for iPad

  • Φορητός σταθμός εργασίας – Για συγκεκριμένες εργασίες και λειτουργικότητα
  • Παρέχει τις περισσότερες από τις κλασικές λειτουργίες του Front Desk του protel
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως φορητός σταθμός εργασίας σε περιόδους αιχμής ζήτησης
  • Γρήγορο check-in ανά QR code
  • Ενεργές λίστες: Αφίξεις, διαμένοντες, housekeeping κ.λπ.
  • Reporting: Αναφορές manager, έλεγχος και άλλα…

protel Marketplace

  • Αναλύσεις εσόδων
  • Αναλύσεις πελατειακών σχέσεων
  • Ενσωματώσεις επιχειρηματικών πληροφοριών
  • Συστήματα διαχείρισης καναλιών
  • PBX με δυνατότητες ανάλυσης
  • και πάνω από 1.000 άλλες χρήσιμες ενσωματώσεις…

 

Protel Air  Cloud-Based Hotel PMS

Η cloud-based έκδοση του protel βοηθά τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν την εμπειρία των επισκεπτών. Λιγότερος χρόνος στο πληκτρολόγιο ισοδυναμεί με περισσότερο χρόνο για τον επισκέπτη. Λιγότερο hardware σημαίνει χαμηλότερο κόστος συντήρησης.

 

Υψηλή προστασία δεδομένων

  • Φιλοξενείται στο Amazon Web Services σύμφωνα με όλους τους κανονισμούς, τα πρότυπα και τις βέλτιστες πρακτικές
  • Όλα τα δεδομένα μεταφέρονται μέσω HyperText Transfer Protocol Secure (HTTPS)
  • Πλήρης συμμόρφωση με τον Ευρωπαϊκό Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR)
  • Η ακεραιότητα και η εμπιστευτικότητα των δεδομένων αποτελεί προτεραιότητα
  • Λειτουργία Tokenisation – μειώνει τον κίνδυνο παραβίασης δεδομένων και συμβάλλει στην ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες σας
  • Βελτιωμένη προστασία πληροφοριών με προστασία από παραβιάσεις δεδομένων.

Κρατήσεις

  • Εύκολη διεπαφή και διαδικασία κράτησης
  • Ενσωματωμένη διαδικασία πληρωμής
  • Εναλλαγή μεταξύ Check-in, No show, Mobile Check-in και πολλών άλλων με ένα μόνο κλικ
  • Προηγμένη λειτουργία αναζήτησης με φωνή σε κείμενο.

Front Desk  

  • Check in
  • Αναζήτηση προφίλ
  • Κάνετε μία κράτηση
  • Αλλαγή δωματίου
  • Check out.

Χρεώσεις και τιμολογήσεις

  • Πρόσβαση με ένα κλικ σε παρελθούσες χρεώσεις, εκτύπωση τιμολογίων και πραγματοποίηση πληρωμών
  • Λειτουργίες συναλλάγματος και συναλλαγματικών ισοτιμιών
  • Δημιουργία και ιστορικό τιμολογίων
  • Λειτουργία γρήγορης ανάρτησης για διαμένοντες, επισκέπτες ή περαστικούς
  • Εισπρακτέοι λογαριασμοί για εισερχόμενες πληρωμές.

Hotel Housekeeping

  • Dashboard με ζωτικές πληροφορίες
  • Λειτουργία drag-and-drop
  • Χρωματική κωδικοποίηση για ευκολία αναφοράς
  • Φύλλα προσωπικού για γρήγορη σύνταξη καταλόγων εργασιών
  • Lost and found.

Hotel Reporting and Analytics

  • Περισσότερες από 60 διαφορετικές προκατασκευασμένες αναφορές
  • Πλήρης προσαρμοστικότητα στις ανάγκες σας
  • Αναφορά ειδική για MICE
  • Αναφορές εύκολες στην ανάγνωση και την ανάλυση.

Συντήρηση

  • Ολοκληρωμένο πρόγραμμα συντήρησης
  • Εργαλείο ιεράρχησης προτεραιοτήτων
  • Ανάλυση πραγματικού έναντι εκτιμώμενου κόστους
  • Σύστημα έκδοσης ticket
  • Παρακολούθηση χρόνου εργασίας.

Scanner ταυτότητας / διαβατηρίου

  • Σαρώνει χωρίς κόπο τα περισσότερα διαβατήρια και ταυτότητες
  • Τεχνολογία ανέπαφης εισαγωγής δεδομένων προφίλ
  • Εξαλείφει τα λάθη μεταγραφής
  • Βελτιωμένη ασφάλεια: Το έγγραφο ταυτοποίησης δεν φεύγει ποτέ από τα χέρια του επισκέπτη
  • Εξαλείφει την ανάγκη για δημιουργία αντιγράφων και για την επακόλουθη ελεγχόμενη αποθήκευσή τους βάσει της ισχύουσας Πολιτικής Διαχείρισης Προσωπικών Δεδομένων του ξενοδοχείου.

Ψηφιακά Registration Form

  • Γρήγορα και αποτελεσματικά check-in
  • Επικοινωνεί απευθείας τα δεδομένα επισκεπτών με το protel PMS
  • Λίγα click και μια υπογραφή στην οθόνη ενός tablet αρκούν
  • Μειώνει την επαφή μεταξύ προσωπικού και επισκεπτών. Ελαχιστοποιείται η ανταλλαγή στυλό, χαρτιού και εγγράφων
  • Αποθηκεύει με ασφάλεια όλα τα απαραίτητα έγγραφα ηλεκτρονικά
  • Επιτρέπει στο ξενοδοχείο σας να είναι οικονομικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο
  • Περισσότερα δέντρα, λιγότερο πλαστικό.

Επιπρόσθετα χαρακτηριστικά

  • Module κουπονιών
  • Σύνθετοι τιμοκατάλογοι
  • Χειρισμός προμήθειας (commission)
  • Αντιστοίχιση και συγχώνευση προφίλ
  • Διαχείριση αλληλογραφίας (για τη δημιουργία λιστών αλληλογραφίας σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια προφίλ).

MyHotel WebPOS

Η cloud-based ξενοδοχειακή έκδοση της σουίτας POS της HIT διασφαλίζει ότι οι χώροι εστίασης του ξενοδοχείου είναι πλήρως ενσωματωμένοι σε όποια έκδοση του protel PMS χρησιμοποιείτε, ενώ ταυτόχρονα μπορούν να λειτουργούν και μόνοι τους.

Απρόσκοπτη επικοινωνία μεταξύ των ξενοδοχειακών τμημάτων. Λειτουργίες χρέωσης και τιμολόγησης μέσω πληρωμών planet payments, protel ή απευθείας στο POS.

 

Cloud-Based Hotel POS Suite

POS

  • Clock-in / Clock-out.
  • Ενημέρωση για το απόθεμα κάθε είδους.
  • Εφαρμογή έκπτωσης πόντων ανά προϊόν.
  • Αναζήτηση προϊόντων με/χωρίς barcode.
  • Έκπτωση βάσει κανόνων.

PDA

  • Ανέπαφη πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσω NFC και της πλατφόρμας VIVA PAYMENTS.
  • Δυνατότητα ψηφιακής υπογραφής του πελάτη και καταχώρησής της στο protel.
  • Αναζήτηση πελάτη μέσω κωδικού QR.
  • Αναζήτηση πελάτη μέσω κάρτας NFC κλειδιού δωματίου.
  • Γρήγορη αναζήτηση προϊόντων/συνταγών.
  • Επαναποστολή παραγγελίας σε ανοιχτό τραπέζι.
  • Δυνατότητα ερωτηματολογίου αξιολόγησης παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • Προτιμολόγηση – Συνολικός λογαριασμός απευθείας από το PDA.
  • Ειδοποίηση σερβιτόρου μέσω βομβητή απευθείας στο PDA.
  • Επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τα KDS: Ειδοποίηση PDA όταν η παραγγελία ετοιμάζεται με βάση τις ενέργειες στα KDS.

ErmisPro PMS

Νέας γενιάς εφαρμογή μηχανογράφησης μικρομεσαίων Ξενοδοχείων, Ξενώνων και Καταλυμάτων, με την σφραγίδα της ΗΙΤ, την λειτουργικότητα του protel, αλλά και την value-for-money νοοτροπία της ιστορικής εφαρμογής ΕΡΜΗΣ.

On-premise Hotel PMS

Το ErmisPro δεν είναι μόνο ένα ψηφιακό βιβλίο πόρτας, αλλά φιλοδοξεί να γίνει πολύτιμος συνεργάτης του ξενοδόχου, απλοποιώντας κάθε διαδικασία μπορείτε να συναντήσετε στην διοίκηση μιας ξενοδοχειακής μονάδας.

Διαχειριστείτε τα δωμάτια, επεξεργαστείτε τις κρατήσεις σας, εκδώστε παραστατικά με ευκολία, ταχύτητα και αξιοπιστία και κερδίστε τον χρόνο που χρειάζεται η φιλοξενία των επισκεπτών σας.

Μάθετε περισσότερα από εδώ.