Η μοναδική εταιρεία μηχανογράφησης που υποστηρίζει τους πελάτες της 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Με πιστοποιημένους μόνιμους συνεργάτες, τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί καθημερινά τις εργάσιμες ώρες, απογευματινή και ολονύκτια βάρδια υποστήριξης και δυνατότητα online επικοινωνίας με το Τεχνικό Τμήμα ανά πάσα στιγμή, κάθε πελάτης μας αισθάνεται την ασφάλεια του ισχυρότερου δικτύου υποστήριξης.
24/7 Help Line
Γραμμή Υποστήριξης 24/7
Η Γραμμή Υποστήριξης 24/7 είναι εδώ για να σας βοηθήσει όποτε το χρειάζεστε. Είτε αντιμετωπίζετε τεχνικά προβλήματα, είτε έχετε ερωτήσεις σχετικά με το λογισμικό μας, είτε χρειάζεστε καθοδήγηση για την αντιμετώπιση προβλημάτων, η Ομάδα των ειδικών μας είναι διαθέσιμη όλο το εικοσιτετράωρο για να σας παρέχει γρήγορα αξιόπιστες λύσεις. Απευθυνθείτε ανά πάσα στιγμή μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου — η βοήθεια είναι μόνο ένα κλικ μακριά!
Live Support
Live Support
Η υπηρεσία Live Support έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τα ξενοδοχεία κατά το άνοιγμα της σεζόν ή μετά από μια νέα εγκατάσταση λογισμικού. Η Ομάδα ειδικών μας είναι διαθέσιμη σε πραγματικό χρόνο και επί τόπου στο ξενοδοχείο σας για να εξασφαλίσει μια ομαλή εγκατάσταση και να παρέχει άμεση βοήθεια με τυχόν απορίες ή τεχνικές ανάγκες. Είτε ετοιμάζεστε για να υποδεχθείτε τους επισκέπτες σας ή χρειάζεστε υποστήριξη με το νέο σας σύστημα, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε σε κάθε βήμα, διασφαλίζοντας ότι όλα λειτουργούν απρόσκοπτα από την πρώτη μέρα.
Ticketing
Σύστημα Ticketing
Το σύστημα Ticketing βελτιστοποιεί την εμπειρία υποστήριξής σας, επιτρέποντάς σας να υποβάλλετε και να παρακολουθείτε αιτήματα με ευκολία. Είτε πρόκειται για τεχνικό ζήτημα, για ερώτηση σχετικά με το λογισμικό μας ή για ένα αίτημα για custome λύση, απλώς δημιουργήστε ένα εισιτήριο και η Ομάδα μας θα σας απαντήσει άμεσα. Θα λαμβάνετε ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση του αιτήματός σας, διασφαλίζοντας μια ομαλή και αποτελεσματική διαδικασία επίλυσης κάθε φορά.
Remote Access
υπηρεσία απομακρυσμένης πρόσβασης
Η υπηρεσία απομακρυσμένης πρόσβασης, που υποστηρίζεται από το AnyDesk και το TeamViewer, επιτρέπει στην ομάδα υποστήριξής μας να συνδέεται με ασφάλεια στο σύστημά σας και να επιλύει τυχόν τεχνικά προβλήματα εξ αποστάσεως. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να παρέχουμε γρήγορη, πρακτική βοήθεια, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε. Είτε χρειάζεστε αντιμετώπιση προβλημάτων, υποστήριξη αρχικοποίησης ή καθοδήγηση για την εκτέλεση μιας πολύπλοκης εργασίας, η ομάδα μας μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στο σύστημά σας γρήγορα και με ασφάλεια για να διασφαλίσει ότι όλα λειτουργούν ομαλά.
Σχετικά άρθρα
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για την εφαρμογή;
Επικοινωνήστε μαζί μας