Back

Οδηγίες για το άνοιγμα των resort ξενοδοχείων 2024

Η Ομάδα Υποστήριξης της HIT σας εύχεται Καλή Σεζόν και σας προτρέπει να ακολουθήσετε τις Οδηγίες Προετοιμασίας Ανοίγματος που ετοίμασε για εσάς, προκειμένου να έχετε ένα καλά προετοιμασμένο και άρα ομαλότερο άνοιγμα φέτος.

Οι Οδηγίες Προετοιμασίας Ανοίγματος απαρτίζονται από 4 ΒΗΜΑΤΑ, τα οποία κάθε resort ξενοδοχείο πρέπει να έχει ολοκληρώσει πριν το φετινό άνοιγμά του, και από μία ΦΟΡΜΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΝΕΑΣ ΣΕΖΟΝ προς συμπλήρωση από τον Υπεύθυνο του κάθε ξενοδοχείου, η οποία θα μας βοηθήσει να σας παρέχουμε την προσωποποιημένη υποστήριξη που σας αξίζει. Βρείτε την εδώ.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ 2024

BHMA 1 > Σχετικά με το myDATA

Η αποστολή σύνοψης των φορολογικών παραστατικών στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) μέσω της πλατφόρμας myDATA απαιτείται με Νόμο και από τα ελληνικά ξενοδοχεία. Η πλατφόρμα myDATA είναι η πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Βιβλίων της ΑΑΔΕ, η οποία αφορά όλες τις επιχειρήσεις που τηρούν Λογιστικά Αρχεία κατά τα ελληνικά λογιστικά πρότυπα.

Οι συνόψεις και ο χαρακτηρισμός των παραστατικών μπορούν να διαβιβαστούν αυτοματοποιημένα προς την Αρχή μέσω των εφαρμογών μας.

Παρακάτω θα βρείτε τις ενέργειες που χρειάζεται να ολοκληρώσει ο ΙΤ σας για να προχωρήσουμε σε update της version του Protel, ώστε η λειτουργία του να είναι σύμφωνη με τις τρέχουσες επιταγές της ΑΑΔΕ.

    • Πριν κλείσετε ραντεβού μαζί μας, θα χρειαστεί να εγκαταστήσετε τα αρχεία που θα βρείτε στο παρακάτω LINK:

https://learn.microsoft.com/en-us/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170

Μετά την εγκατάσταση των αρχείων αυτών, ο server ίσως χρειαστεί επανεκκίνηση, χρειάζεται, δε, να έχει Windows Server 2016 και τα τερματικά που τιμολογούν να έχουν version Windows 10 ή 11 64bit (μπορεί να γίνει χρήση Windows Server 2012 με την αποδοχή σας πως βρίσκεστε εκτός προδιαγραφών).

Αφού ολοκληρωθούν οι παραπάνω ενέργειες, θα αναμένουμε ενημέρωσή σας ώστε να προγραμματίσουμε την ημέρα και την ώρα που σας εξυπηρετεί για την εγκατάσταση του πακέτου διασύνδεσης με την πλατφόρμα myDATA.

Η διαδικασία γίνεται από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 09:00-16:00 και δεν διαρκεί πάνω από 40 λεπτά. Σε όλη την διάρκεια του update όλοι οι χρήστες θα πρέπει να βρίσκονται εκτός προγράμματος. Μόλις ολοκληρωθεί το update στον server, θα χρειαστεί να γίνει και μία σύντομη ενέργεια σε κάθε τερματικό.

Protel PMS | SPE / MPE Edition

Για το Protel PMS έχει δημιουργηθεί νέα έκδοση – κυρίως με εσωτερικές αλλαγές στις διαδικασίες έκδοσης και γραμμογράφησης των παραστατικών – ώστε να επιτυγχάνεται η συγκέντρωση και η αυτόματη αποστολή όλων των παραστατικών, όπως ακριβώς ορίζει η ΑΑΔΕ.

Ermis PMS | Win & Pro Editions

Για τα Ermis Pro και Ermis Win  έχει επίσης δημιουργηθεί νέα έκδοση – κυρίως με εσωτερικές αλλαγές στις διαδικασίες έκδοσης και γραμμογράφησης των παραστατικών – ώστε να επιτυγχάνεται η συγκέντρωση και η αυτόματη αποστολή όλων των παραστατικών, όπως ακριβώς ορίζει η ΑΑΔΕ.

symPOSium Web POS | Hotel Edition

Σχετικά με τα ταμειακά συστήματα  symPOSium WebPOS  και για όλους τους τύπους  ΦΗΜ (μετά την αναβάθμισή τους), διατίθεται επίσης νέα έκδοση, η οποία συνδέει τα Web POS με το PMS έτσι ώστε να καθορίζεται μονοσήμαντα η πηγή των παραστατικών (Χρεωστικά / Ιδιοχρησιμοποίηση).

 

Η ανάπτυξη της διασύνδεσης των PMS  της ΗΙΤ και των  ΦΗΜ  της Σουίτας symPOSium WebPOS με την πλατφόρμα  myDATA έχει ήδη ολοκληρωθεί και η σχετική αναβαθμισμένη έκδοση των PMS διατίθεται δωρεάν στους πελάτες της.

Επικοινωνήστε άμεσα με τον Τμήμα myDATA της ΗΙΤ και κλείστε το δικό σας ραντεβού για την υλοποίηση της διασύνδεσης του HIT PMS του ξενοδοχείου σας με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

 

ΒΗΜΑ 2 > Σχετικά με τη διασύνδεση POS-ΦΗΜ

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, δόθηκε παράταση στην ολοκλήρωση διασύνδεσης POS με τα Ταμειακά Συστήματα (ΑΔΗΜΕ, ΦΗΜΑΣ, ΠΑΡΟΧΟΙ).

Μέχρι να βγουν οι Αποφάσεις από την ΑΑΔΕ και το Υπουργείο Οικονομικών, σας παραθέτουμε τα βασικά σημεία της σχετικής Ανακοίνωσης (με χρονολογική σειρά):

>  ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΝΕΩΝ ΦΗΜ

30/04/24 > Τα ξενοδοχεία που χρησιμοποιούν ΕΑΦΔΣΣ για την εστίαση αλλά και για τις τρίτες παροχές (όπως spa, minimarket, watersports κτλ.), μετά τις 30/04/2024 καθώς οι ΕΑΦΔΣΣ καταργούνται, θα πρέπει να αντικατασταθούν με νέου τύπου. Για τις τρίτες παροχές οι αντικατάσταση θα γίνει με ΦΗΜΑΣ ή ΑΔΗΜΕ ή Πάροχο, ενώ για την εστίαση θα γίνει με ΦΗΜΑΣ εστιατορίου ή ΑΔΗΜΕ εστιατορίου ή Πάροχο (ΠΟΛ.1220/2012 – Α 1034/2024)

30/06/24 > Όσα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν ΑΔΗΜΕ για την εστίαση θα πρέπει να τις αντικαταστήσουν έως 30/06 με νέου τύπου ΑΔΗΜΕ εστιατορίου ή ΦΗΜΑΣ εστιατορίου ή Πάροχο (Α.1173/2022)

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι πρώτες ΦΗΜΑΣ διαθέσιμες στην αγορά θα είναι μετά τις 20/03/24 ενώ ακόμα δεν υπάρχουν διαθέσιμες ΦΗΜΑΣ εστιατορίου / ΑΔΗΜΕ εστιατορίου ούτε γνωρίζουμε πιθανή ημερομηνία για αυτές.

>  ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ POS ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ

Για πελάτες που έχουν ΑΔΗΜΕ η διασύνδεση πρέπει να γίνει έως 30/04/24.
Για πελάτες που έχουν ΕΑΦΔΣΣ, η διασύνδεση θα γίνει αμέσως μετά την προμήθεια των νέων ΦΗΜΑΣ εστιατορίου, ΑΔΗΜΕ και ΑΔΗΜΕ εστιατορίου.

Όταν ανοίξουν > Οι επιχειρήσεις που λειτουργούν εποχικά έχουν υποχρέωση να χρησιμοποιούν αποκλειστικά Ταμειακά Συστήματα και Μέσα Πληρωμών που θα πληρούν τα οριζόμενα κατά την πρώτη ημέρα της επαναλειτουργίας τους.

 

ΒΗΜΑ 3 >  Σχετικά με τον εξοπλισμό/hardware

Ελέγχουμε τους ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ σε όλα τα τμήματα  μας, τις ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ, τους PRINTER και όλα τα ΤΕΡΜΑΤΙΚΑ POS ότι μπορούν να τεθούν σε λειτουργία και δεν παρουσιάζουν σημεία ή μήνυμα βλάβης.

Ελέγχουμε τα PDA ότι μπορούν να συνδεθούν στο υφιστάμενο δίκτυο και ότι η μπαταρία τους επιδέχεται φόρτισης και την διατηρεί.

Ελέγχουμε ότι έχει υλοποιηθεί η διασύνδεση των ταμειακών μας μηχανών με το e-SEND (για τη διαβίβαση Ζ στην ΑΑΔΕ) όπως υποχρεούμαστε από το Νόμο.

ΒΗΜΑ 4 >  Σχετικά με το προσωπικό

Στην περίπτωση που έχετε ή σκοπεύετε να κάνετε νέες προσλήψεις προσωπικού σε καίριες θέσεις και θα χρειαστείτε εκπαίδευση πάνω στην ορθή χρήση των εφαρμογών μας, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μέσω email με το Τμήμα Εκπαιδευτικών Δράσεων της ΗΙΤ στο studies@hit.com.gr για να δεσμεύσετε εγκαίρως το slot σας. Στο email σας πρέπει να αναφέρετε πάνω σε ποια εφαρμογή της ΗΙΤ ενδιαφέρεστε να εκπαιδευτείτε και ποιές ώρες και ημερομηνίες σας εξυπηρετούν, καθώς και να μας παρέχετε τα στοιχεία επικοινωνίας μαζί σας (ονομ/μο υπεύθυνου, κινητό τηλέφωνο, email επικοινωνίας).

 

ΦΟΡΜΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΝΕΑΣ ΣΕΖΟΝ

Αφού συμπληρώσετε την ΦΟΡΜΑ ΑΝΑΓΚΩΝ ΝΕΑΣ ΣΕΖΟΝ, στείλτε την στο support@hit.com.gr ώστε να μπορέσουμε να σας παρέχουμε ακόμη πιο άμεσα προσωποποιημένη υποστήριξη υψηλού επιπέδου.

 

Σας ευχόμαστε Καλή Σεζόν!

 

Η Ομάδα Υποστήριξης της HIT

This website stores cookies on your computer. Cookie Policy