Back

Τουρισμός vs. Covid-19

Όλοι πλέον ζούμε την  καινούργια πραγματικότητα της πανδημίας Covid-19 και βιώνουμε τις τεράστιες επιπτώσεις της. Οι επιχειρήσεις του παγκόσμιου Τουρισμού ήδη βρίσκονται στο κέντρο ενός κυκλώνα με πρωτοφανή χαρακτηριστικά.

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) σκιαγράφησε τη “νέα κανονικότητα του ταξιδιού”, καθώς οι χώρες αρχίζουν να τερματίζουν τα lockdown λόγω της Covid-19 και να χαλαρώνουν τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς.

Τα νέα πρωτόκολλα και πρότυπα καθορίζονται μετά από σχόλια και πολλές συζητήσεις με τα μέλη του WTTC, καθώς και σε συνεργασία με ενώσεις που εκπροσωπούν τους διάφορους τουριστικούς τομείς. Σε αυτούς περιλαμβάνονται η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), η Διεθνής Ένωση Αεροδρομίων (ACI), η Διεθνής Ένωση Κρουαζιερόπλοιων (CLIA), η Διεθνής Οργάνωση Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (ETC) και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO).

Τα νέα πρωτόκολλα

Θα υπάρξουν νέα πρωτόκολλα για το check-in, που θα περιλαμβάνουν ψηφιακή τεχνολογία, σταθμούς απολύμανσης χεριών σε πολλά σημεία (ακόμη και στο χώρο αποθήκευσης των αποσκευών), ανέπαφη πληρωμή αντί μετρητών, συχνότερη χρήση σκάλας από τους ανελκυστήρες, όπου ο κανόνας των 2 μέτρων μπορεί να είναι πιο δύσκολο να διατηρηθεί – ακόμη και η μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των οργάνων στον χώρο γυμναστικής.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας θα λάβουν περαιτέρω μέτρα για να διασφαλίσουν ότι τα πλοία θα είναι απαλλαγμένα από τον ιό, συμπεριλαμβανομένης της διαρκούς χρήσης γαντιών που θα αλλάζονται συχνά από το προσωπικό, καθώς και συχνότερος καθαρισμός δωματίου.

Οι ταξιδιώτες στα αεροδρόμια θα ελέγχονται πριν πετάξουν και κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο προορισμού τους. Πιθανόν να υπάρξουν μέτρα κοινωνικής απόστασης στο αεροδρόμιο και κατά την επιβίβαση, καθώς και χρήση μάσκα εν πτήσει. Τα αεροσκάφη θα υπόκεινται επίσης σε εντατικό καθαρισμό. Αυτά τα μέτρα θα συνδυαστούν με την ανίχνευση επαφών μέσω εφαρμογής για κινητά.

Ελληνικός Τουρισμός vs. Covid-19

Σύντομα το σκηνικό θα αλλάξει και η χωρά μας, με τα όσα μέχρι σήμερα τιμητικά έχουν καταγραφεί στο πεδίο της μάχης με τον νέο κορωνοϊό, θα αποτελέσει σημαντικό πόλο έλξης ταξιδιωτών με έμφαση στην υγειονομική προστασία. Αυτό είναι και το νέο χαρακτηριστικό της ταξιδιωτικής εμπειρίας. 

HiT S.A. vs. Covid-19

Η HiT S.A., με αίσθημα συναδελφικής αλληλεγγύης, ανακοίνωσε προς τους ξενοδόχους πελάτες, την αναθεωρημένη εμπορική της πολιτική για το 2020. Επίσης, ανέπτυξε και διαθέτει ήδη νέα modules που πλαισιώνουν τις εφαρμογές της Protel Hotel Software και ErmisPro Hotel Software τα οποία θα διευκολύνουν την οργάνωση των νέων διαδικασιών που θα κληθούν να υλοποιήσουν τα ξενοδοχεία λόγω της πανδημίας.

Νέο module για την υλοποίηση της ΠΝΠ 13/4/2020 *

Εάν έχετε μηχανογραφήσει το ξενοδοχείο σας με Protel Hotel Software ή ErmisPro Hotel Software, μπορείτε να βασίζεστε στην ενεργοποίηση του Voucher Module που αυτοματοποιεί τις διαδικασίες της ΠΝΠ 13/4/2020 ΦΕΚ 84, η οποία υπαγορεύει τα εξής:

” […] Με τα  άρθρα 70 και  71 επιτρέπεται η έκδοση πιστωτικού σημειώματος ισχύος 18 μηνών για ποσά που έχει λάβει η ξενοδοχειακή επιχείρηση ως προκαταβολή, εγγύηση, εξόφληση ή με οποιαδήποτε άλλη μορφή από κάθε είδους πελάτη ημεδαπό ή αλλοδαπό (μεμονωμένο, τουριστική επιχείρηση).”

Με την λύση αυτή μηχανογραφείται το voucher σε όλα τα στάδιά του – έκδοση, κράτηση, χρήση και ανάλωση – ώστε να μειωθεί ο χρόνος διαχείρισης των vouchers αλλά και να γίνει εργαλείο στα χεριά του ξενοδόχου για αναβαθμίσεις και προσφορές σε μια ιδιαίτερη κατηγορία πελατών.

To Voucher Module διαχειρίζεται μεμονωμένους πελάτης αλλά και πρακτορεία-εταιρείες.

Greek Hotel Under Covid-19 *

Σύνολο εφαρμογών που διασυνδέονται με το Protel Hotel Software και την WebPOS πλατφόρμα symPOSium της HiT S.A. οι οποίες υποστηρίζουν λειτουργικά τις νέες διαδικασίες και αφορούν την υλοποίηση των μέχρι σήμερα οδηγιών του ΕΟΔΥ.

Το Greek Hotel Under Covid-19 είναι μια σειρά εφαρμογών που ανανεώνονται σύμφωνα με τα εκάστοτε υγειονομικά πρωτόκολλα των ξενοδοχείων, ενώ θα αναβαθμίζονται διαρκώς, ώστε να καλύπτουν τυχόν νέες απαιτήσεις των επίσημων φορέων και της Αγοράς.

“Ανέπαφες” εφαρμογές

Πληθώρα χρήσιμων εφαρμογών για την εξυπηρέτηση του Επισκέπτη πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της διαμονής του με τέτοιο τρόπο ώστε να μειώνονται οι διαπροσωπικές επαφές με το προσωπικό και ο συνωστισμός, αλλά και νέες εφαρμογές που υποστηρίζουν τις πλέον ανέπαφες διαδικασίες του ξενοδοχείου.

Ηλεκτρονική Πλατφόρμα HtNdd

Η Πλατφόρμα  HtNdd παρέχει πλήρες υποστηρικτικό πακέτο της υγειονομικής θωράκισης των ξενοδοχείων.

 

Ευχόμαστε σε όλους Καλή Δύναμη! 

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα παραπάνω, παρακαλούμε επικοινωνήστε στο

support@hit.com.gr .

 


* Όλα τα παραπάνω modules και εφαρμογές υπόκεινται σε διαρκείς αναβαθμίσεις και αλλαγές σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες του ΕΟΔΥ, της Ελληνικής Κυβέρνησης και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

This website stores cookies on your computer. Cookie Policy