Duetto Case Study: St. George Lycabettus

Επισκόπηση
Το St. George Lycabettus Lifestyle Hotel, στην καρδιά της Αθήνας, με πανοραμική θέα στον Λυκαβηττό, αναζητούσε έναν πιο σύγχρονο, αποτελεσματικό τρόπο διαχείρισης εσόδων. Αντιμέτωπο με ασταθείς τάσεις ζήτησης και χρονοβόρες χειροκίνητες διαδικασίες, το ξενοδοχείο επέλεξε τη συνεργασία με την Duetto, με στόχο την αξιοποίηση δυναμικής τιμολόγησης και ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
01. Challenges
- Χειροκίνητη Διαχείριση Εσόδων
Η προηγούμενη διαδικασία βασιζόταν σε χειροκίνητη ανάλυση, καθυστερώντας κρίσιμες αποφάσεις.
Η εναλλαγή στη ζήτηση λόγω εποχικότητας και διαφορετικών προφίλ πελατών απαιτούσε ένα πιο ευέλικτο μοντέλο τιμολόγησης.
02. Στόχοι
- Υιοθέτηση Δυναμικής Τιμολόγησης
- Αυτοματοποίηση Διαδικασιών
- Χρήση Δεδομένων σε Πραγματικό Χρόνο
03. Λύση
Με την υιοθέτηση του RMS της Duetto, το ξενοδοχείο πέτυχε:
- Δυναμική Τιμολόγηση σε Πραγματικό Χρόνο
Δυνατότητα συνεχούς προσαρμογής τιμών βάσει ζήτησης.
- Αυτοματοποιημένες Εργασίες
Μείωση του φόρτου εργασίας και αύξηση της απόδοσης της ομάδας.
- Αναλυτικά Στοιχεία & Forecasting
Βαθύτερη κατανόηση της αγοράς και ακρίβεια στις προβλέψεις.
04. Αποτελέσματα
Η εφαρμογή της φιλοσοφίας Open Pricing της Duetto οδήγησε σε αισθητή βελτίωση των συνολικών εσόδων.
Η χρήση άμεσων δεδομένων επέτρεψε καλύτερη ανταπόκριση στις αλλαγές της αγοράς.
- Λειτουργική Αποτελεσματικότητα
Η μείωση των χειροκίνητων διαδικασιών απελευθέρωσε την ομάδα για στρατηγική σκέψη και σχεδιασμό.
“Η Duetto έχει αλλάξει ριζικά την προσέγγισή μας στη διαχείριση εσόδων. Με τις προηγμένες δυνατότητες πρόβλεψης και δυναμικής τιμολόγησης, περάσαμε από αντιδραστικές κινήσεις σε μια πλήρως στρατηγική διαχείριση.”
Εύα Πολυχρόνη, Revenue Manager, St. George Lycabettus
Download the brochure