Στην Ελλάδα το manet από την HiT S.A.

Από σήμερα, η HiT S.A. εισάγει στην ελληνική αγορά το MANET Smart Travel Assistant. Ως επίσημος αντιπρόσωπος της φερώνυμης εταιρείας Manet Mobile Solutions Srl σε Ελλάδα και Κύπρο, έχουμε την τιμή να σας παρουσιάσουμε την πιο προηγμένη guest experience μέσω smartphone ξενοδοχειακή λύση.

Η λύση MANET Smart Travel Assistant, ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες του ξενοδοχείου, έχει στόχο τη διαρκή επικοινωνία με τους πελάτες σας, την μετατροπή της διαμονής σε εμπειρία, την αύξηση των κερδών σας και τη βελτίωση της διαδικτυακής σας φήμης.

Ως ολοκληρωμένη λύση μέσω smartphone, το MANET Smart Travel Assistant προσφέρει, μεταξύ άλλων, στον επισκέπτη απεριόριστο χρόνο ομιλίας για κλήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και απεριόριστη πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω δικτύου 4G. Παράλληλα παρέχει στον ξενοδόχο τη δυνατότητα ύπαρξης, ενός μόνιμου διαύλου επικοινωνίας του ξενοδοχείου με τον πελάτη, την προβολή σε πραγματικό χρόνο προσφορών (last minute, happy hour κ.λπ.) είτε της μονάδος ή και τρίτων που συνεργάζονται με το ξενοδοχείο.

Ταυτόχρονα με την ευέλικτη και φιλική built-in πλατφόρμα έτοιμων εφαρμογών, που διαθέτει το κάθε MANET smartphone, δύναται να επιτευχθεί αμφίδρομη διασύνδεση (2ways interface) με το PMS του ξενοδοχείου, με αποτέλεσμα πλήθος ξενοδοχειακών υπηρεσιών να γίνονται προσβάσιμες στους πελάτες της μονάδας. Τέλος προσφέρεται και η άμεση δυνατότητα εξαγωγής χρήσιμων στατιστικών στοιχείων μέσω των δεδομένων που συγκεντρώνονται.

Η προηγμένη αυτή ξενοδοχειακή λύση Guest Experience μέσω προσωποποιημένης συσκευής smartphone, ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες της φιλοξενίας, έχει ως στόχο τη διαρκή επικοινωνία του ξενοδοχείου με τους πελάτες του, την μετατροπή της διαμονής σε εμπειρία, την αύξηση των κερδών της επιχείρησης και τη βελτίωση της διαδικτυακής φήμης του ξενοδοχείου (online reputation) μέσω των καλών κριτικών που λαμβάνετε.

Σύμφωνα με έρευνα ποιότητας της εταιρείας, η χρήση του MANET Smart Travel Assistant αυξάνει, σε ποσοστό 9% κατ’ ελάχιστον τις κρατήσεις στα services του ξενοδοχείου, κατά 17% τις θετικές κριτικές σε TripAdvisor και λοιπές πλατφόρμες Social Media και δημιουργεί 36% περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες. Επίσης διαπιστώνεται ότι ο μέσος χρόνος χρήσης της υπηρεσίας από τον επισκέπτη ανέρχεται στα 92 λεπτά σε καθημερινή βάση.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ΜΑΝΕΤ Smart Travel Assistant:

Bασιλική Μυτιληναίου
Manet Product Manager

manet@hit.com.gr  |  210 88 474 20